אינקובטור

גיים האב שם לו למטרה לתמוך ביצירה עצמאית של משחקים בישראל. תכנית התמיכה נמשכת שלושה חודשים וכוללת תמיכה כספית של עד 80 אלף ש״ח, חלל עבודה משותף לצוותים היוצרים, ליווי ויעוץ של מנטורים מהשורה הראשונה, הרצאות ופגישות עם אנשי ונשות מפתח בתעשיית המשחקים ואפשרויות שיווק והשקעות, הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה עם מגוון גופים.

מנטורים

דני ביקון

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

דני ביקון הוא מעצב ומפתח, מייסד ומנהל הגיים האב למשחקים עצמאיים. מעל עשרים שנה שדני יוצר חוויות אינטראקטיביות במגוון של תחומים ומדיומים, ומאז 2007 הוא שותף מייסד בסטודיו ביקון-אופנהיים. בין עבודותיו אפשר למצוא את המשחק PiTSi שהשיג כמאה מיליון הורדות וזכה ב- Webby Honoree, את עיצוב האתר החדש של מוזיאון תל-אביב, את עיצוב הפרויקט המוזיקלי Thru-You שזכה ב- FWA, וכחבר בקבוצת האמנות ש.פיקסל הציג עבודות mapping אינטראקטיביות בפסטיבלים ומוזיאונים. לדני יותר מחמש עשרה שנות ניסיון בהוראה והנחיה בתחומי המשחקים והמדיה האינטראקטיבית, הוא המייסד והמנהל האקדמי של התוכניות ללימודי משחקים בבצלאל וללימודי מדעי המחשב ומשחקים באוניברסיטה העברית.

ג׳ייסון דלה רוקה

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

ג'ייסון דלה רוקה הוא יזם, יועץ גיוס כספים, ו- cluster expert בתעשיית המשחקים. הוא מתמחה בפיתוח עסקי ושותפויות, הצגות למשקיעים ומציאת מימון, ופיתוח קהילה וסביבה יוצרת. כאחד המקימים של Execution Labs, לג'ייסון ניסיון עשיר כמשקיע בשלב מוקדם ביותר מ-20 חברות משחקים עצמאיות מצפון אמריקה ואירופה. בין השנים 2000 - 2009 שימש כ- executive director של ה- International Game Developers Association - IGDA, ועל כך הוענק לו "פרס השגריר" הראשון ב- Game Developers Conference. ב- 2009 נבחר ע"י Game Developers Magazine לאחד מ- 50 האנשים בעלי התרומה החשובה ביותר לעשיית המשחקים. כמומחה מבוקש בתעשיית המשחקים, ג'ייסון הרצה בכנסים ואוניברסיטאות ברחבי העולם.

פיטר וסטרבקה

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

פיטר וסטרבקה הוא יזם מ- Finest Bay Area, מיזם לחיבור של הלסינקי בפינלנד, וטאלין באסטוניה. פיטר מעורב ביצירת קהילות כגון, HP Bazaar, Mobile Monday, Slush ו- Startup Sauna, ועוד. כיהן בתפקיד Mighty Eagle ב- Angry Birds במשך שנים רבות והביא את המותג לגבהים חדשים. פיטר הוא מרצה ליזמות וחדשנות ב- Togji University, אחת מהאוניברסיטאות במובילות בסין. ב- 2011 נחבר ע"י Time Magazine לאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם.

גדעון רימר

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

גדעון רימר הוא game designer, מנהל הפעילות והתוכן של Game Hub, ומרצה למשחקיות בבצלאל. בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, ובעל תואר שני ב- Visual Game and Media Design מה- Royal Danish Academy of Fine Arts. החל את דרכו המקצועית במשחקים בשנת 2013, אז הקים יחד עם שני שותפים את חברת Upopa. מאז עבד על יותר מעשרה משחקים בישראל ובחו"ל, עם יותר מ- 25 מיליון שחקנים. מרצה בבצלאל מאז שנת 2017 במחלקה לתקשורת חזותית ובעבר גם בתואר השני בעיצוב תעשייתי. מתעניין במיוחד בהשפעה הפסיכולוגית של משחקים על השחקן וכיצד משחקים יכולים לגרום לשחקנים להרגיש רגשות שליליים - נושא בו עסק במשחקים Shepherd, Sunstroke, 1984, ועוד.

עמרי חלמיש

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

עמרי חלמיש הוא VP Global Operations בחברת ironSource. במשך כעשור בחברה מילא תפקידים רבים ומגוונים, מ- VP Mobile Sales and Operations ועד General Manager של כל פעילות ironSource בארצות הברית. לעמרי הבנה עמוקה של הצד העסקי של משחקים ואפליקציות. ב- Game Hub, עמרי עובד עם יוצרי המשחקים על הכלים והאסטרטגיות הדרושים על מנת להפוך משחקים מהנים לעסק מצליח: בניית תכנית עסקית, אסטרטגיית יציאה לשוק, והכלים הטכנולוגים הנחוצים לתשתית עסקית חזקה. לעמרי תואר בכלכלה מ- ESG Paris.

ערן הללי

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

ערן היללי הינו בוגר המחלקה לאמנויות המסך בבצלאל שם הוא מרצה כיום. הוא החל את דרכו כבמאי אנימציה והוא מקים הסטודיו הישראלי־שבדי IORAMA. היללי מושפע עמוקות מסדרות אנימציה יפניות משנות השמונים ואסתטיקת משחקי וידיאו מוקדמים. בעבודותיו הוא משלב בין אנימציה וקוד ליצירת סרטים, משחקים ותוכנות. הוא זכה במספר פרסי אנימציה בניהם: Digital Ehon בטוקיו (2021), פרס העיצוב של אפל (2020) ופרס “גרוס” לאנימציה (2020). הוא השתתף בפסטיבלים ותערוכות ברחבי העולם והוזמן להרצות במקומות כדוגמת RCA בלונדון (2020) ו־Ludicious Zurich Game Fest בשוויץ (2020) ועוד.

אריק לרנר

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

אריק לרנר הוא במאי אנימציה, אמן אנימציה ומאייר, בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. כבמאי אנימציה אריק זכה בפרס BTAA לבמאי צעיר בעקבות הפרסומת של קוקה קולה לאולימפיאדת שנחאי וזכה לעבוד עם לקוחות גדולים כמו Puma, O2, carphone warehouse ועוד. בהמשך, הקים את Soul Royale, סטודיו לעיצוב ואנימציה בתל אביב. סרטי האנימציה העצמאיים של אריק הוצגו בפסטיבלים רבים בעולם ביניהם pictoplasma בברלין ופצ׳ה קוצ׳ה בתל אביב. לאריק 12 שנות הוראה בתחומי אנימציה ועיצוב למשחקים והוא ראש תחום תנועה ואנימציה במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.

ברק שלף

Personal website link iconLinkedin iconTwitter iconVimeo iconYoutube iconInstagram icon

ברק שלף הוא דירקטור של גיים דיזיין בחברת ג'לי באטן שנקנתה ע"י פלייטיקה וכיום מובילה את כל המשחקים החדשים של החברה בארץ ובעולם. בין המשחקים שברק הוביל אפשר למצוא הצלחות גדולות כגון Board Kings, Pirate Kings ו- Merge Stories. בין לבין הוא עובד גם על מגוון משחקי אינדי. בעברו ברק לימד מספר שנים נושאים של עיצוב משחקים באקדמיה בצלאל והיה בין מקימי הקורסים המשתפים פעולה עם סטודנטים/ות למדעי המחשב באוניברסיטה העברית.

מסלולי התמיכה

המרכז מיועד לפיתוח משחקים דיגיטליים בלבד באחד מארבעת המסלולים הבאים:

בסיס

למסלול הזה יש לגשת עם המחשה עובדת מינימלית של רעיון טוב. במהלך העבודה הצוות ימשיך לפתח את הרעיון עד לאבטיפוס שחיק ראשון (First Playable), אשר יוכיח את איכות המשחקיות, ידגים את הכיוון הסגנוני ויבחן את הפוטנציאל המסחרי שלו.

מתקדם

למסלול הזה יש לגשת עם אבטיפוס ראשון של משחק שמדגים את המשחקיות והכיוון הסגנוני שלו (First Playable). במהלך העבודה הצוות יפתח את האבטיפוס עד לחתך מלא של המשחק השלם, כולל כל המנגנונים המשחקיים והכיוון העיצובי הסופי (Vertical Slice).

הפקה

למסלול הזה יש לגשת עם אבטיפוס מתקדם, משחקיות וכיוון סגנוני (Vertical Slice), ובנוסף - תכנית ברורה להשלמת המרכיבים החסרים למשחק שלם. במהלך העבודה הצוות ישלים את הפקת המשחק ויכינו להוצאה לאור.

שינוי חברתי

במסלול זה המרכז מבקש להוביל לשינוי חברתי דרך משחקים או באמצעות קהילת יוצרי.ות המשחקים. למסלול הזה יגשו צוותים שעובדים על משחקים עם מטרה חברתית, או צוותים המייצגים יוצרים.ות מפלח אשר בייצוג חסר בקהילה. בשני המקרים יתקבלו משחקים הנמצאים באחד מהמסלולים האפשריים - בסיס, מתקדם או הפקה.

משחקי מחזור ההתנעה

מחזור ההתנעה החל באפריל 2022 ומסתיים ביולי 2022. הוא כולל חמישה צוותים במסלולי התמיכה השונים ומהווה את יריית הפתיחה של החממה ליוצרי משחקים עצמאיים בישראל.

From the Brink

From the Brink

Gentle Giant

From the Brink is a fast-paced Action Roguelite inspired by 2D Platform Fighters. Battle against a multitude of enemies using an ever-changing arsenal of powers.

Traverse dangerous regions and unleash deadly combos as you battle against a multitude of enemies at the same time.

It's Raining

It's Raining

Wander around a flooded world and build 3D structures to solve different situations and to discover new places. Help other characters along the way and reveal structures and stories all covered by water.

Trial and Error

Trial and Error

Trial and Error is a true crime interactive experience based on real controversial cases of convicted people. Read the files and testimonies, find the evidence and make a decision: guilty or innocent.

Trouble Juice

Trouble Juice

Diet Zribi

Run N'Gun through monstrous enemies and terrifying bosses in this bloody Action Roguelike.

Team members: Gonen Gutholtz

Westurn

Westurn

Jimjum

Block, Load, Shoot!

Adventure across the desert as the Nameless Sheriff - outsmarting and outdueling outlaws, while collecting bounties and restoring order to the Shadeless Wasteland.

Team members: Mati Ernst, Itamar Ernst, Nimrod Kimhi, Dima Pshoul, Yuval Vilner

שאלות ותשובות