חדשות ועדכונים

11.8.2022

השקת תוצרי המחזור הראשון

המחזור הראשון של החממה הגיע לסיומו עם תערוכה חגיגית של משחקי אינדי כחול-לבן! באירוע הסיום הוצגו חמשת משחקי החממה, יחד עם מרבית משחקי האינדי הישראלים החשובים והמצליחים שיצאו בשנים האחרונות:

Lost in Play, Toodee and Topdee, Blind Drive, Of Bird and Cage, In Sound Mind, Dream Engines: Nomad Cities, Aztec Ride, Froglike, Racket NX, ועוד.

חלל החממה עצמו הוקדש לתערוכה של כ- 20 משחקי סטודנטים.ות מהתוכניות הייעודיות למשחקים באקדמיה בצלאל והאוניברסיטה העברית.

לאחר התערוכה המשכנו לאכול, לשתות, ולדבר על כל המשחקים באירוע Gamedev Drinkup.

תודה רבה לכל האורחים שהגיעו, שיחקו, ונהנו, ותודה גדולה עוד יותר לכל המציגים!

26.6.2022

Case Study: Blind Drive

איך מתכננים משחק מבוסס סאונד? איך מעצבים ממשק גרפי לחוויית אודיו? איך משווקים משחק המתרחש כולו בתוך מכונית חשוכה? והאם גיבורנו יצליח להציל את סבתא?

גיורי פוליטי ודורון אסיאס מצוות Lo-Fi People באו לספר על המשחק הייחודי וזוכה הפרסים Blind Drive - הרעיון מאחוריו, תהליך היצירה, והשיווק שלו.

לעמוד ה- Steam של המשחק >

26.6.2022

Spin Master, Game of Thrones, and Disney visit the Game Hub!

שמחנו לארח בחממה ביקור חגיגי של אורחים בינלאומיים מתעשיות הטלוויזיה, הקולנוע, והצעצועים, במסגרת The 1st International Content Tech המיזם לטלוויזיה וקולנוע בירושלים.

תודה לאורחים שבאו להכיר את ה- Hub, לפגוש את הצוותים, ולשחק במשחקים:

Vince Gerardis — מפיק בכיר וזוכה פרסי אמי של סדרות טלוויזיה, ביניהן "משחקי הכס" וסדרות פנטזיה ומדע בדיוני נוספות.

Craig Sims — סמנכ״ל הפיתוח העסקי של Spin Master, חברת צעצועים ומשחקים דיגיטליים שבין השאר הבעלים של סטודיו המשחקים השוודי המדהים TOCA BOCA.

Amanda Lorber — מנהלת הפיתוח ב- Walt Disney Television Animation.

David M. Stern — כותב ותסריטאי ותיק לסדרות טלוויזיה כמו משפחת סימפסון, שנות הקסם, Ugly Americans ועוד.

13.6.2022

הגשה בחממה: קורס מעבדת משחקיות

אירחנו בהאב את ההגשה הסופית של קורס "מעבדת משחקיות": קורס משותף של בצלאל והאוניברסיטה העברית, בו מעצבים.ות ומתכנתים.ות יוצרים.ות משחקים דיגיטליים יחד.

הגיעו עשרות סטודנטים, מרצים ואנשי תעשיית המשחקים, לשחק ב- 9 משחקים נפלאים.

למשחקים >

23.5.2022

Case Study: Toodee and Topdee

גונן גוטהולץ, אחד היוצרים המשתתפים שנבחרו למחזור ההתנעה של החממה, סיפר על Toodee and Topdee: משחק פאזל ייחודי ובין מימדי. גונן חלק מהתובנות והמספרים מאחורי תהליך הפיתוח, ההפקה, השיווק, וההפצה של המשחק, והלקחים שלמד מהשנתיים בהן עבד עליו.

לעמוד ה- Steam של המשחק >

20.6.2022

Case Study: Rimon Studio and the NickWatch

איך מעצבים ללא קונבנציות עיצוביות? איך מייצרים משחקים בטריטוריה לא מוכרת? ואיך כל זה פוגש את בובספוג וצבי הנינג׳ה?

דן קרסנטי ואלון אברמי, מובילי צוות העיצוב של סטודיו רימון (מבית Beta, חממת החדשנות של חברת Paramount) באו לספר על עיצוב ה-NickWatch, השעון החכם לילדים של ניקולודיאון, רגע לפני שהפרויקט הופך לבינלאומי.

לאתר של סטודיו רימון >

1.5.2022

Case Study: The Secret of Retropolis

אנחנו פותחים בסדרת case studies של צוותי אינדי (ישראלים)!

שמחנו לארח את הצוות של The Secret of Retropolis. האחים היוצרים אסף ואייל גבע הגיעו לספר על התהליך ועל מאחורי הקלעים של יצירת משחק ה VR point and click film noir הנפלא שלהם.

לצפייה במשחק ב-steam >

28.3.2022

אירוע פתיחה

החממה יוצאת לדרך עם אירוע פתיחה חגיגי!

תערוכת משחקי סטודנטים, אנשי תעשיה ויוצרים, אנשי אקדמיה וסטודנטים, מטעמים ושתיה והתרגשות גדולה. תודה לכל מי שבאו לתמוך, ותודה מיוחדת לאורחים הדוברים שהגיעו: זאב אלקין  השר לירושלים ומורשת, ד״ר יועז הנדל שר התקשורת, אייל חיימוסקי ראש הרשות לפיתוח ירושלים, פרופ׳ עדי שטרן נשיא בצלאל, תמיר כרמי מייסד שותף בחברת איירונסורס, ולפיטר וסטרבקה ה- Mighty Eagle של Angry Birds שהגיע במיוחד מפינלנד.

14.2.2022

חממת המשחקים הראשונה בישראל יוצאת לדרך

אנחנו פותחים חממת משחקים עצמאיים ראשונה מסוגה בישראל - מחזור התנעה כבר באפריל הקרוב! החממה שתפעל בירושלים תסייע למפתחי משחקים עצמאיים להגשים את החלום ולפתח משחק מחשב. בתכנית: שלושה חודשים, תמיכה כלכלית (!), חלל עבודה, מנטורים, פיתוח עסקי ועוד ועוד. המשך יבוא בהמשך.

בתקשורת